– Kokonaisvaltaista hyvinvointia kehollesi –

Soita ja kysy lisää!

Osteopatia Oulussa - apua moneen eri vaivaan

Vaivaavako iskias tai tenniskyynärpää? Ovatko niskat jumissa? Osteopaatti D.O Seppo Sivonen tarjoaa laadukasta osteopatiaa Oulun seudulla.

Osteopatia tarkoittaa nivelten ja pehmytkudosten toiminnallisten häiriö- ja kiputilojen tutkimista ja hoitoa. Hoitomenetelmänä käytetään nivelten manipulaatiota ja pehmytkudosten käsittelyä. Menetelmä soveltuu monien erilaisten vaivojen ja kiputilojen hoitoon ja sen avulla voidaan vaikuttaa koko kehon hyvinvointiin.

Osteopatia auttaa mm.

Selkäkipuihin
Niska- ja hartiaseudun jännityksiin
Päänsärkyyn ja migreeniin
Nivelongelmiin (nilkka, polvi, lonkka, ranne, kyynärpää ja olkapää)
Välilevyn ongelmiin
Hermopinteisiin
Huimaukseen
Astmaan ja hengitystieongelmiin
Stressiin ja sen aiheuttamiin kehon jännitystiloihin
Ruuansulatusongelmiin

Hoitomuoto sopii parhaiten akuuttien ja kroonisten selkärangan toiminnallisten häiriöiden hoitoon. Sen avulla voidaan myös hidastaa tai joissain tapauksissa jopa estää eriasteisia selkärangan rappeutumisprosesseja, kuten välilevyn pullistumia ja nivelten patologisten vaivojen pahenemista. Nykyään yleinen istumatyö omalta osaltaan edesauttaa näiden ongelmien syntyä.

Varaa aikasi

Keho on kokonaisuus, ja ammattitaitoinen osteopaatti pyrkii huomioimaan jokaisen ihmisen yksilönä. Ota askel kohti parempaa hyvinvointia. Varaa aikasi!

nikamakäsittely osteopaatti

Yhteystiedot